مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 07:002021-06-14سياسي

«قوه قضاییه» مرجع تظلّم خواهی و پناهی برای تولیدکنندگان است


به گزارش  خبرگزاری فارس از تبریز، سعید عمرانی امروز در نشست هم اندیشی با قضات ضمن تبریک به مناسبت را درخشان توصیف کرد و اظهار داشت: قوه قضاییه، مرجع تظلّم خواهی و پناهی برای تولیدکنندگان است.

وی فتح باب حل مشکلات تولیدگران در قوه قضاییه را در راستای احساس مسوولیت مسوولان قضایی مبنی بر جلوگیری از بیکاری کارگران دانست و افزود: لازمه دادستانی و فریادرسی و قضاوت، رعایت عدالت حتی در نگاه به طرفین پرونده است و قاضی، باید عاشق قضاوت با هدف اجرای عدالت باشد.

موسی خلیل اللهی رییس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی نیز ضمن قدردانی از قضات و کارکنان دادگستری به جهت عدم تعطیلی محاکم در ایام کرونا، عملکرد دادگستری استان در حوزه تثبیت حقوق مالکیّت دولت در اراضی ملّی و منابع طبیعی و احیای واحدهای تولیدی و حمایت از تولید را درخشان توصیف کرد و گفت: از ابتدای شروع موضوع اجرای قانون جامع حدنگار تا پایان سال 1399، بیش از یک میلیون و 500 هزار هکتار از اراضی ملی در استان تثبیت شده است.

وی افزود: اعتماد واحدهای تولیدی و صنعتی به مسوولان قضایی بیش از متولّیان امر است و مراجعه اول مدیران واحدهای تولیدی به دادگستری است و دادگستری نیز مشکلات واحدها از حیث کارگری، مالیاتی و تسهیلات بانکی را با تشکیل جلسات مختلف حل و فصل و در نتیجه از تعطیلی واحده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«قوه قضاییه» مرجع تظلّم خواهی و پناهی برای تولیدکنندگان است

«قوه قضاییه» مرجع تظلّم خواهی و پناهی برای تولیدکنندگان است