مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 15:302021-06-14سياسي

کهگیلویه و بویراحمد با داشتن ظرفیت های بسیار هنوز محروم است


کاندیدای سیزدهمین دوره ریاست جمهوری در گفتگو بامردم کهگیلویه و بویراحمد گفت: کهگیلویه و بویراحمد علیرغم داشتن ظرفیت های زیادی از جمله نفت و گاز، - گردشگری و دامداری و کشاورزی محروم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، قاضی زاده هاشمی در شبکه استانی دنا افزود: مردم کهگیلویه و بویراحمد سال های سال در کنار انقلاب و نظام بودند و خدمات بی نظیری به نظام ارائه دادند و این استان مشاهیری از جمله آیت الله ملک حسینی و پروفسور علی ملک در دامن خود پرورده است.

وی با بیان اینکه روند احداث جاده چرام به باشت به طول انجامید و در سال های اخیر خطرات و آسیب های زیادی به مردم این منطقه وارد کرد، گفت: باید این جاده هر چه زودتر راه اندازی شود.

قاضی زاده هاشمی تصریح کرد: شهرستان بهمیی در لیست اقتصاد مقاومتی قرار دارد و بیشترین مهاجرت را به خود اختصاص داده و این در حالی است که این شهرستان از ظرفیت معادن و گردشگری بسیار بالایی برخوردار است و در نزدیکی پالایشگاه (بیدبلند) واقع شده است.

وی افزود: گچساران 20 درصد نفت و گاز کشور را تأمین می کند و منافع نفت و گاز این منطقه به مردم این شهرستان نمی رسد و توسعه شاخص های بهداشتی باید در این منطقه مورد توجه ویژه قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کهگیلویه و بویراحمد با داشتن ظرفیت های بسیار هنوز محروم است

کهگیلویه و بویراحمد با داشتن ظرفیت های بسیار هنوز محروم است