مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 16:352021-06-14سياسي

رییسی با فساد مقابله می کند/بدون جمهوریت چیزی از نظام باقی نمی ماند


برادر شهید حسن تهرانی مقدم(پدر موشکی ایران) گفت: مبارزه با فساد مهمترین خواسته مردم و از ویژگی های آیت الله رییسی است.

- ایسنا/مرکزی برادر شهید حسن تهرانی مقدم(پدر موشکی ایران) گفت: مبارزه با فساد مهمترین خواسته مردم و از ویژگی های آیت الله رییسی است.

سردار محمد تهرانی مقدم دوشنبه 24 خردادماه در همایش بصیرت افزایی نخبگان حوزه و دانشگاه با محوریت انتخابات که به همت مجمع نخبگان حوزه و دانشگاه ساوه، شورای مرکزی ائتلاف و ستاد حامیان آیت الله رییسی در دانشگاه انرژی ساوه برگزار شد، اظهار کرد: دشمنان نظام اسلامی با جنگ هشت ساله و بعد از آن در قالب جنگ نرم، محاصره اقتصادی، کودتاهای مخملی، شبیخون فرهنگی، جنگ اقتصادی و .

علیه این کشور توطئه چینی کردند و به فضل الهی و درایت امام و رهبری و با پشتوانه ملت ایران هر توطئه ای یکی از پس از دیگری محکوم به شکست شد.

وی بیان کرد: علت اینکه توطئه های دشمنان علیه این ملت منجر به شکست می شود، این است که انقلاب ما صاحب دارد و برکات حضور معنوی شهدا در انقلاب همچنان وجود دارد و دشمن این نکته را نمی فهمد.

وی در ادامه گفت: شهید تهرانی مقدم با نگاه به ظرفیت های داخلی توانست قدرت نظامی و موشکی این کشور را تقویت کند و امروز این کشور به ششمین کشور برتر موشکی دنیا تبدیل شده است که این توفیقات با توکل به خدا و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی با فساد مقابله می کند/بدون جمهوریت چیزی از نظام باقی نمی ماند

رییسی با فساد مقابله می کند/بدون جمهوریت چیزی از نظام باقی نمی ماند