مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 02:502021-06-14سياسي

انتخابات پرشور اقتدار و عزت ملی را افزایش می دهد


فرماندار شهرستان دالاهو با دعوت مردم برای حضور در پای صندوق های رای، گفت: انتخابات پرشور اقتدار و عزت ملی را افزایش می دهد.

- ایسنا/کرمانشاه فرماندار شهرستان دالاهو با دعوت مردم برای حضور در پای صندوق های رای، گفت: انتخابات پرشور اقتدار و عزت ملی را افزایش می دهد.

کرم محمدی در گفت و گو با ایسنا با تاکید بر اهمیت حضور گسترده در انتخابات، گفت: انتخابات پرشور، توفیق در سیاست خارجی و در نهایت گشایش اقتصادی و همبستگی ملی را به دنبال دارد.

محمدی با اشاره به مسئولیت بالای رییس جمهور، گفت: رییس جمهور بعد از رهبری بیشترین قدرت را دارد، لذا اگر رییس جمهور با رای بالا انتخاب شود در ابعاد ملی در اجرای برنامه های خود موفق تر عمل کرده و در ابعاد بین المللی هم زمینه ساز عزت و اقتدار بیشتر ایران اسلامی خواهد شد.

فرماندار شهرستان دالاهو با بیان اینکه مردم شهرستان دالاهو همواره در عرصه های سرنوشت سازی مثل انتخابات حضوری پررنگ داشته اند، از مردم این شهرستان و دیگر هموطنان خواست تا با حضور گسترده در پای صندوق های رای بار دیگر دشمنان اسلام و انقلاب را مایوس کنند.

محمدی سپس با اشاره به آمادگی کامل شهرستان دالاهو برای برگزاری انتخابات 28 خرداد، گفت: 70 صندوق اخذ رای در شهرستان آماده برگزاری انتخاب شده اند که 21 صندوق آن در مناطق شهری و مابقی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات پرشور اقتدار و عزت ملی را افزایش می دهد

انتخابات پرشور اقتدار و عزت ملی را افزایش می دهد