مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 04:452021-06-15سياسي

پخش زنده انتخابات از 30 نقطه استان بوشهر


مدیر کل صدا و سیمای مرکز بوشهر از پخش زنده روند برگزاری انتخابات از 30 نقطه استان بوشهر از شبکه های تلویزیونی برای اولین بار خبر داد.

- ایسنا/بوشهر مدیر کل صدا و سیمای مرکز بوشهر از پخش زنده روند برگزاری انتخابات از 30 نقطه استان بوشهر از شبکه های تلویزیونی برای اولین بار خبر داد.

سیدحسین ناظر صبح امروز در همایش مجازی انتخاباتی رسانه ملی با اعلام این مطلب گفت: با ایجاد زیرساخت های فنی و با تکیه بر سرمایه انسانی جوان متخصص و متعهد و در یک عملیات ویژه رسانه های انتخاباتی، تصویر بوشهری ها برای اولین بار از 30 نقطه استان و به ویژه شهرستان های تابعه به صورت زنده از شبکه استانی و شبکه های سراسری پخش می شود.

وی افزود: این رویداد مهم رسانه ای از طریق سامانه های ارسال صدا و تصویر زمینی، ماهواره ای و اینترنتی با بهره گیری از توان تخصصی 200 برنامه ساز رسانه های اجرا می شود.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز بوشهر با اشاره به ضرورت دفاع رسانه ای در مقابل تهاجم رسانه های دشمن گفت: صدا و سیمای مرکز بوشهر در یک عملیات ویژه رسانه انتخاباتی بیش از 72 هزار دقیقه برنامه رادیویی، تلویزیونی، خبری و فضای مجازی در گستره استانی ملی و فراملی پخش می کند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پخش زنده انتخابات از 30 نقطه استان بوشهر

پخش زنده انتخابات از 30 نقطه استان بوشهر