مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 05:152021-06-15سياسي

بی صداقتی دولت در ماجرای بنزین / بیشتر بندهای FATF در کشور در حال اجرا است


اقای همتی در سال 98 بنزین 5 هزار تومانی و گازوییل هزار تومانی را پیشنهاد کرده و حال که با مردم مواجه می شود جور دیگری مطالب را بیان می کند.

- حسین رییسی نماینده مردم در آبان 98 همانطور که آقای رییسی اشاره کرد تصمیم در این باره در دولت گرفته شده و پس از ابلاغ، این موضوع به اطلاع سران دو قوه دیگر در شورای هماهنگی سران قوا رسید.

وی افزود: از سوی دیگر بیان این نکته ضرورت دارد در آن زمانی که تصمیم گیری ها درباره افزایش قیمت بنزین در دولت انجام می شد آیت الله رییسی ریاست در سال 98  بنزین 5 هزار تومانی گازوییل هزار تومانی را پیشنهاد کرده بود که نامه وی در این باره موجود است اما امروز که با مردم مواجه می شود جور دیگری مطالب را بیان می کند.

رییسی خاطرنشان کرد: اینگونه رفتار و گفتار مقامات دولتی ما نشان دهنده بی صداقتی آنها با مردم است و به هیچ وجه قابل پذیرش نیست.

وی افزود: از سوی دیگر در تبلیغات انتخاباتی خود بحث این لوایح مربوط به این کنوانسیون ها را تصویب نمی کند و در صحبت های خود آقای جلیلی را به عنوان عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام مورد خطاب قرار می دهند و سعی دارند او را در این زمینه مقصر جلوه دهند اما به هیچ وجه به این نکته اشاره نمی کنند که بیشترین بندهای این کنوانسیون ها در کشور هم اکنون در حال اجرا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی صداقتی دولت در ماجرای بنزین / بیشتر بندهای FATF در کشور در حال اجرا است

بی صداقتی دولت در ماجرای بنزین / بیشتر بندهای FATF در کشور در حال اجرا است