مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 05:452021-06-15سياسي

باید چهارم؛ مدیریت فرهنگسراها به دست افراد لایق باشد


افرادی که منصوب به فرهنگسراها می شوند باید شرایط لازم و دید اسلامی به مسائل یعنی هم تعهد هم تخصص را باهم داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، یکی از بایدهایی که مقام معظم رهبری برای شورای اسلامی شهر عنوان کرده اند، فرهنگ سازی و تبلیغات در مسائل مربوط به شهر است.

  مقام معظم رهبری در حوزه ی فرهنگ سازی به موضوع فرهنگسراها اشاره نموده و فرمودند: فرهنگسراها ضمن داشتن محیطی معنوی و درس آموز همراه با فرهنگ اسلامی و انقلابی باید از مدیریتی متعهد، انقلابی و دینی برخوردار باشند.

  این جمله رهبری نشان می دهد که این مهم هنوز محقق نشده و البته باید دید که عملکرد شورای شهر در این خصوص چگونه بوده است؟ قبل از آنکه به سراغ بررسی عملکرد فرهنگسرای بجنورد و خراسان شمالی برویم بد نیست نظر کارشناسان مرتبط با این موضوع را از نظر بگذرانیم.

حجت الاسلام جمالی، معاون فرهنگی نهاد رهبری دانشگاه بجنورد در گفت وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان در خصوص فرهنگسراها که زیر مجموعه شهرداری است اظهار کرد: در فرهنگسراها باید کلاس هایی گذاشته شود که با فرهنگ ما ضدیت نداشته و آداب و رسوم شهر را آنجا معرفی کرد؛ مثلا می توان بر روی غذاها و لباس های بومی تاکید کرد و الان به عموم مردم اگر بگوییم نخبگان و علمای شهر یا محصولات بومی خودمان را نام ببرید ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید چهارم؛ مدیریت فرهنگسراها به دست افراد لایق باشد

باید چهارم؛ مدیریت فرهنگسراها به دست افراد لایق باشد