مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 06:052021-06-15سياسي

ناجا برای انتخابات سالم پای کار است/ پلمب 3 ستاد انتخاباتی


فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه نیروی انتظامی با همه وجود برای برپایی باشکوه و سالم انتخابات تلاش می کند، گفت: مشکلی برای برپایی انتخابات در استان نیست.

- ، سردار مرتضی میرزایی پیش ازظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه برنامه ریزی لازم برای برپایی باشکوه انتخابات و تأمین امنیت آن صورت گرفته است، افزود: اقدامات ناجا در سه مقطع قبل، حین و بعد از انتخابات انجام می شود.

وی با اظهار اینکه هماهنگی لازم برای برپایی باشکوه و حضور پررنگ مردم در پای صندوق رأی باشیم، خواستار همکاری مردم با نیروهای حافظ امنیت انتخابات شد و گفت: نیروی انتظامی با همه وجود در خدمت مجریان و دست اندارکاران انتخابات است و هیچ مشکلی وجود ندارد.

وی با عنوان اینکه برای هر صندوق حداقل سه نفر درنظر گرفته شده است، افزود: برای برخی صندوق شش نفر نیروی حفاظتی درنظر گرفته شده است و در کنار آن عوامل گشت های پنهان نیز حضور دارند و با تخلفات انتخاباتی برخورد خواهد شد.

سردار میرزایی درباره مظاهر تخلفات تبلیغاتی در استان گفت: هرچند شاهد بروز تخلفاتی بودیم اما این تخلفات به گونه ای نبود که مشکل ساز شود و از ابتدای فرایند تبلیغات تاکنون 60 مورد اخذ تعهد انجام شد و سه ستاد تبلیغاتی نیز پلمب شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناجا برای انتخابات سالم پای کار است/ پلمب 3 ستاد انتخاباتی

ناجا برای انتخابات سالم پای کار است/ پلمب 3 ستاد انتخاباتی