مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 07:002021-06-15سياسي

پیام آیت الله محمدی ری شهری درباره انتخابات 1400


آیت الله محمدی ری شهری در پیامی درباره انتخابات 1400 آورده است: ملت مسلمان ایران، روز جمعه بیست و هشتم خرداد آزمونی دشوار و پیچیده در پیش است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، آیت الله محمدی ری شهری در پیامی درباره انتخابات 1400 آورده است: ملت مسلمان ایران، روز جمعه بیست و هشتم خرداد آزمونی دشوار و پیچیده در پیش است.

از یک سو همه دشمنان خشمگین از استقلال ایران و استقرار نظام اسلامی، می کوشند با انواع فشارهای روانی و اقتصادی، از مشارکت مردم در انتخابات بکاهند و مشروعیت جمهوری اسلامی را زیر سوال ببرند؛ و از سوی دیگر، برخی در درون کشور، دانسته یا نادانسته، همسو با آنان حرکت می کنند.

این جانب با شناختی که از مردم مقاوم، دین باور و دشمن شناس ایران اسلامی دارم، بر این باورم که دست عنایت الهی دوباره از این ملت دستگیری می کند و با اطاعت از رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی ثابت خواهند کرد که سخن زرین امام خمینی (ره) همچنان درباره ایشان صدق می کند، آن جا که فرمود: من با جرأت مدعی هستم که ملت ایران و توده میلیونی آن در عصر حاضر بهتر از ملت حجاز در عهد رسول الله صلی الله علیه و آله و کوفه و عراق در عهد امیرالمؤمنین و حسین بن علی صلوات الله و سلامه علیهم می باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام آیت الله محمدی ری شهری درباره انتخابات 1400

پیام آیت الله محمدی ری شهری درباره انتخابات 1400