مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 07:352021-06-15سياسي

چه کسی از مراقبان سلامت مراقبت می کند؟


تیم سلامت یا مراقبان سلامت، گروهی متشکل از کارشناسان مختلف در حوزه هایی چون تعذیه، سلامت روان، خانواده، بهداشت محیط، بهداشت حرفه ای بهورز و پزشک هستند که در حیطه وظایف خود خدمات تعریف شده ای را در گروه های سنی و سطوح مختلف ارائه می کنند.

- ایسنا/مرکزی تیم سلامت یا مراقبان سلامت، گروهی متشکل از کارشناسان مختلف در حوزه هایی چون تعذیه، سلامت روان، خانواده، بهداشت محیط، بهداشت حرفه ای بهورز و پزشک هستند که در حیطه وظایف خود خدمات تعریف شده ای را در گروه های سنی و سطوح مختلف ارائه می کنند.

استفاده از این نیروها در راستای اجرای طرح تحول نظام سلامت اجرایی شد به طوری که در این سیستم، مراقبین سلامت تعیین می کنند که چه بسته های خدمتی باید به افراد مراجعه کننده ارائه شود.

به گفته معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اراک در حدود 400 مراقب سلامت در استان مرکزی فعال است که این قشر با چالش هایی دست و پنجه نرم می کنند.

روز گذشته در سفر نیم روزه نمکی وزیر بهداشت به استان مرکزی، تعدادی از مراقبین سلامت با حضور در مقابل استانداری مرکزی خواستار ملاقات با وزیر و طرح مشکلات خود بودند که موفق نشدند، اما یکی از مراقبین سلامت در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: مراقبان سلامت در شاخه های مختلف مانند روانشناس، پزشک، بهداشت محیط، بهداشت حرفه ای و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه کسی از مراقبان سلامت مراقبت می کند؟

چه کسی از مراقبان سلامت مراقبت می کند؟