مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 09:052021-06-15بين الملل

همدستی مصر با عربستان در قتل خاشقجی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از عربی 21، یاهو نیوز روز دوشنبه فاش کرد که مقامات سعودی که جمال خاشقجی روزنامه نگار منتقد سعودی را در کنسولگری عربستان در استانبول در سال 2018 به قتل رساندند، - یک وب سایت جزییات جدید از کشته شدن جمال خاشقجی را فاش کرد که نشان می دهد قاتلان وی قبل از ورود به استانبول مواد مخدر کشنده ای را از قاهره دریافت کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از عربی 21، یاهو نیوز روز دوشنبه فاش کرد که مقامات سعودی که جمال خاشقجی روزنامه نگار منتقد سعودی را در کنسولگری عربستان در استانبول در سال 2018 به قتل رساندند، مواد مخدر کشنده را از مصر دریافت کرده اند.

این سایت در اطلاعات انحصاری خود فاش کرد که تیم قتل جمال خاشقجی اندکی قبل از ورود به استانبول توقف کوتاهی در قاهره داشتند تا موادمخدر غیرقانونی کشنده را دریافت کنند.

آن ها مقداری کشنده از مواد مخدری غیرقانونی که ساعاتی بعد به بازوی چپ جمال خاشقجی تزریق شد را دریافت کردند و دقایقی بعد جان این روزنامه نگار منتقد سعودی را گرفت.

این سایت تایید کرد که این اطلاعات از یادداشت های بازجویی های مخفی که توسط مقامات سعودی برای قاتلان انجام شده، به دست آمده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدستی مصر با عربستان در قتل خاشقجی

همدستی مصر با عربستان در قتل خاشقجی