مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 09:252021-06-15اقتصادي

احداث 80 هکتار باغات در اراضی شیب دار اسدآباد


مدیر جهادکشاورزی شهرستان اسدآباد از اجرای 80 هکتار باغات در اراضی شیب دار این شهرستان طی سه سال گذشته خبر داد.

- ایسنا/همدان مدیر جهادکشاورزی شهرستان اسدآباد از اجرای 80 هکتار باغات در اراضی شیب دار این شهرستان طی سه سال گذشته خبر داد.

محمدکرم مرادی سه شنبه 25 خردادماه به مناسبت هفته جهادکشاورزی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: از 80 هکتار باغات موجود در اراضی شیب دار شهرستان 48 هکتار از این اراضی در سال گذشته در رابطه با توسعه بادام دیم ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه این نوع از باغات در اراضی شیب دار در باغات شخصی زیرکشت بادام دیم قرار گرفته و تمامی ارقام کاشت شده، رقم دیرگل شاهرودی بوده و نسبت به سرما مقاوم هستند، افزود: احداث باغات در اراضی شیبدار به طور جد از سال 97 در شهرستان آغاز شده و سیاست کلی کار در این راستا احداث باغات دیم در اراضی شیبدار شخصی بوده و تا جایی که امکان دارد از احداث در اراضی شیبدار ملی برای حفظ مراتع و زمان بر بودن واگذاری اراضی ملی به متقاضیان از طریق منابع طبیعی خودداری کرده و برای تحقق سریع تعهد اجرا از سمت سازمان جهادکشاورزی، شهرستان به سمت اراضی شیبدار شخصی سوق داده شده است.

مرادی در ادامه از تولید سالیانه 66 هزار تن محصولات باغی در این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: سطح باغات این شهرستان در مجموع 5154 ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث 80 هکتار باغات در اراضی شیب دار اسدآباد

احداث 80 هکتار باغات در اراضی شیب دار اسدآباد