مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 02:552021-06-15سياسي

نباید به خاطر بی کفایتی موجود، از شرکت در انتخابات انصراف داد


رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: انتخابات پنجره ای رو به آینده است و مجازات نسبت به گذشته نیست، نباید به خاطر بی کفایتی و کمبودهایی که وجود دارد از شرکت در انتخابات انصراف داد.

- محمد قطبی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، مشارکت بالای مردم در انتخابات را عامل کاهش ضریب خطا و ایجاد حس یکپارچگی در نظام و در بین مردم دانست و گفت: هر چه مشارکت آحاد جامعه بیشتر باشد، نظام در درون و نسبت به تعاملات سیاسی و بین المللی اقتدار بالاتری خواهد داشت.

رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، درباره تعهد و مسؤولیت شرعی آحاد جامعه نسبت به انتخابات، بیان کرد: نظام جمهوری اسلامی برای اقامه دین در جامعه تشکیل شد و قوانین ما برآمده از آرا و اندیشه های مردم است؛ آحاد جامعه برای اقامه دین در جامعه یک تکلیف شرعی دارند، در تداوم نظام جمهوری اسلامی، هر چه مشارکت آحاد جامعه بیشتر باشد، نظام در درون و نسبت به تعاملات سیاسی و بین المللی اقتدار بالاتری خواهد داشت، مشارکت بالای مردم در انتخابات باعث کاهش ضریب خطا و ایجاد حس یکپارچگی در نظام و در بین مردم می شود.

ترویج و تشویق آحاد جامعه برای شرکت در انتخابات، مصداق امر به معروف وی شرکت در انتخابات را یک تکلیف شرعی، اجتماعی و سیاسی دانست و افزود: طبق فتوای فقها و مراجع تقلید، شرکت در انتخابا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نباید به خاطر بی کفایتی موجود، از شرکت در انتخابات انصراف داد

نباید به خاطر بی کفایتی موجود، از شرکت در انتخابات انصراف داد