مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 04:402021-06-16سياسي

60 هزار نفر عوامل اجرایی روند برگزاری انتخابات را بر عهده دارند


رییس ستاد انتخابات آذربایجان غربی: 60 هزار نفر عوامل اجرایی روند برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا را در آذربایجان غربی بر عهده دارند.

- علی مصطفوی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آمادگی استان برای برگزاری انتخاباتی سالم، قانونمند و حداکثری گفت: تمام مراحل انتخابات در استان آذربایجان غربی بدون هیچ مشکلی اجرا شده و استان آماده برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در 28 خرداد ماه است.

وی ادامه داد: برای انتخابات پیش رو تعداد 2795 شعبه اخذ رأی در سطح آذربایجان غربی، پیش بینی شده است که از این تعداد یک هزار و 210 شعبه شهری و یک هزار و 585 شعبه روستایی است.

مصطفوی افزود: تعداد یک هزار و 527 برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و تعداد 11 هزار و 119 نفر برای انتخابات شوراهای اسلامی روستا احراز صلاحیت شده اند.

رییس ستاد انتخابات استان آذربایجان غربی با اشاره به شرایط ویژه انتخابات در سالجاری و شیوع بیماری کرونا در کشور گفت: برای اجرای کامل دستورالعمل های بهداشتی، ناظران بهداشتی در حوزه های اخذ رأی حضور خواهند داشت.

وی خاطرنشان کرد: 60 هزار نفر عوامل اجرایی روند برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا را در آذربایجان غربی بر عهده خواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

60 هزار نفر عوامل اجرایی روند برگزاری انتخابات را بر عهده دارند

60 هزار نفر عوامل اجرایی روند برگزاری انتخابات را بر عهده دارند