مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 04:502021-06-16سياسي

دشمن با تلاش برای نفی انتخابات، استقلال، آزادی و جمهوریت نظام را نشانه گرفته است


معاون اداره کل هماهنگی و ارتباطات وزارت ارشاد گفت: دشمن با دلسرد کردن مردم و تلاش برای نفی انتخابات، شعار اصلی ملت ایران با عنوان استقلال، آزادی و جمهوریت نظام را نشانه گرفته است.

- ایسنا/مرکزی معاون اداره کل هماهنگی و ارتباطات وزارت ارشاد گفت: دشمن با دلسرد کردن مردم و تلاش برای نفی انتخابات، شعار اصلی ملت ایران با عنوان استقلال، آزادی و جمهوریت نظام را نشانه گرفته است.

محمدرضا جعفری در وبینار تخصصی انتخابات با موضوع مشق حضور که به همت سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی استان مرکزی برگزار شد، اظهار کرد: مشروعیت انقلاب اسلامی را بواسطه حضور مردم در انتخابات های متعدد شاهد هستیم و با گذشت چهار دهه از عمر انقلاب اسلامی بیش از 40 انتخابات در کشور برگزار شده است که این میزان آزادی و مشارکت سیاسی در هیچ جای جهان رایج نیست.

وی بیان کرد: علاوه بر حضور مردم در انتخابات که منجر به تقویت مشروعیت نظام اسلامی می شود، این حضور در سایر حماسه های سیاسی نظیر راهپیمایی ها، فعالیت های سیاسی و اجتماعی، تشییع پیکر مطهر شهدا و .

نیز دیده می شود که بیانگر مقبولیت نظام اسلامی است.

معمولا نظامی ها در دنیا علیرغم اینکه شهرت دارند اما مقبولیت ندارند اما در نظام اسلامی حضور گسترده ملت ایران در آیین تشییع سردار سلیمانی نشانگیر مقبولیت بالای سردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن با تلاش برای نفی انتخابات، استقلال، آزادی و جمهوریت نظام را نشانه گرفته است

دشمن با تلاش برای نفی انتخابات، استقلال، آزادی و جمهوریت نظام را نشانه گرفته است