مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 05:002021-06-16سياسي

برگزاری سیزدهمین مرحله رزمایش مواسات و همدلی در البرز


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز گفت: سیزدهمین مرحله رزمایش مواسات و همدلی در البرز در دهه کرامت برگزار شد.

- کرج - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز گفت: سیزدهمین مرحله رزمایش مواسات و همدلی در البرز در دهه کرامت برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد محمدی فرد صبح چهارشنبه با اشاره به برگزاری سیزدهمین مرحله رزمایش مواسات و همدلی اظهار کرد: این مرحله از رزمایش به همت اعضای قرارگاه مواسات و همدلی و مراکز نیکوکاری فعال با محوریت آستان قدس رضوی در استان اجرا شد.

وی بیان کرد: در سطح استان 31 هزار بسته معیشتی، 30 سری جهیزیه، 58 هزار پرس غذای گرم، بین نیازمندان استان توزیع شد و 30 زندانی جرایم غیرعمد آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز تصریح کرد: طبخ و توزیع غذای گرم با رعایت موازین بهداشتی توسط مراکز نیکوکاری و گروه های جهادی استان بین نیازمندان در محله های کم برخوردار توزیع می شود.

وی با تقدیر از همکاری مردم نیکوکار البرز با کمیته امداد به عنوان دبیرخانه مواسات و همدلی استان در سیزدهمین مرحله رزمایش متذکر شد: از تمام خیرین دعوت می شود با کمک های خیرخواهانه خود از طریق مراجعه به 13 دفتر کمیته امداد امام خمینی (ره) و بیش از 300 مرکز نیکوکاری در سطح استان و یا واریز به شماره کارت 60379979


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری سیزدهمین مرحله رزمایش مواسات و همدلی در البرز

برگزاری سیزدهمین مرحله رزمایش مواسات و همدلی در البرز