مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 10:002021-06-16پزشكي

بیماری های اورولوژی که به بهانه کرونا نمی توان به تأخیر انداخت


جراح و متخصص کلیه و مجاری ادراری، با اشاره به حساسیت و اورژانسی بودن برخی از بیماری های دسته اورولوژی، گفت: برخی به دلیل ترس از ابتلا به کرونا حتی با وجود مشاهدات به پزشک مراجعه نکردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو عدم مراجعه به پزشک باعث مشکلات شدید در آنها شده تا آنجایی که گاهی آنقدر عوارض پیشرفته شده بود که نمی توانستیم کاری بکنیم.

وی در ادامه یادآور شد: لذا باید به این موارد اشاره کنیم که چطور می توان بیماری های کلیوی و مثانه را کنترل و چکاپ کرد و حتی به صورت غیرحضوری بیماران را تحت کنترل و درمان قرار داد، مثل مواردی که حتی آزمایش ها در منزل انجام شده و فرزندان می توانند بدون حضور بیمار آزمایش ها را به پزشک برسانند و بعد اگر لازم بود بیمار را به صورت حضوری معاینه کنیم.

این متخصص مجاری ادراری، تناسلی و ناباروری همچنین تصریح کرد: به طور کلی در بیماری های دسته اورولوژی از کلیه و مثانه گرفته تا سیستم های تناسلی در هر کدام یک سری موارد اورژانس و نشانه ها داریم که بهتر است در این موارد افراد بیماری را با وسواس بیشتری مورد نظر داشته باشند تا مشکلی ایجاد نشود، اولین و نخستین مورد افرادی هستند که در ادرارشان خونریزی داشتند چه در مواردی که به چشم دیده شود و چه مواردی که در آزمایش مشاهده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیماری های اورولوژی که به بهانه کرونا نمی توان به تأخیر انداخت

بیماری های اورولوژی که به بهانه کرونا نمی توان به تأخیر انداخت