مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 12:152021-06-16سياسي

لزوم صیانت هیأت مرکزی از تصمیم مراجع قانونی استان ها


آیا تایید صلاحیت های شبه برانگیزی در روزهای پایانی فرآیند تبلیغات انتخاباتی توسط ناظران مرکزی در پیش است؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، علی دایلی در یادداشتی نوشت؛ با نزدیک شدن به روزهای پایانی تبلیغات انتخاباتی، گمانه زنی هایی پیرامون تأیید صلاحیت های بحث برانگیز نیز قوت یافته است و در این رابطه، افرادی که خود را شایسته حضور در این فرآیند قلمداد کرده اما توسط هیأت نظارت و اجرایی صلاحیت ایشان به تأیید نرسیده است، انواع تلاش ها و ارتباطات را برای اخذ تأییدیه لازم به کار بسته اند.

با توجه به پروسه ای که غالب شهرهای استان خوزستان در چهار سال اخیر و در حیطه مدیریت شهری پشت سر گذاشته اند، نیاز به پوست اندازی در چیدمان پارلمان و نهاد تصمیم سازی اقدامات شهری ملموس است و حال وقت آن است که با یک حضور در راستای تغییر حداکثری، این زمینه را فراهم تا بر اساس آن، مشکلاتی که افراد با عملکرد و رفتار خود متوجه حوزه انتخابیه مورد اشاره کرده اند، تشدید و تکرار نشود.

عمده افرادی که توسط هیأت های نظارت و اجرایی شهرستان ها مورد تأیید قرار نگرفته اند، راه های تخلف و فرار از قانون را در دوره تصدی خود فرا گرفته و معبرهای دور زدن قانون را به راحتی شناسایی کرده اند، چنین خواصی مشمول مواردی بوده اند که بر اساس آن، فسق ایشان آشکار و به قانو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم صیانت هیأت مرکزی از تصمیم مراجع قانونی استان ها

لزوم صیانت هیأت مرکزی از تصمیم مراجع قانونی استان ها