مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 13:102021-06-16سياسي

ترویج ناامیدی در آستانه انتخابات سناریوی تکراری دشمنان انقلاب


رییس تبلیغات اسلامی شهرستان گرمی گفت: همواره در آستانه رویدادهای حساس کشور رسانه های غربی برای جهت دهی به اذهان عمومی با هدف تضعیف مشارکت عمومی در ایران توطئه چینی می کنند.

- خبرنگار مهر ، حجت الاسلام حمید بهاری بعد از ظهر چهارشنبه در نشست بصیرتی و جذب حداکثری مشارکت در انتخابات اظهار کرد: انتخابات به عنوان مظهر اراده ملی یکی از عرصه هایی است که ملت شریف ایران طی 43 سال گذشته آن را در زمره وظایف شرعی، ملی و انقلابی غفلت ناپذیر تلقی و با حضور هوشمندانه، پرشور و انتخابات آگاهانه خود همواره ابهت، عظمت، عزت و اقتدار میهن عزیزمان ایران را به رخ جهانیان کشیده است.

وی افزود: انتخابات یک نوع طراوت در نظام سیاسی محسوب می شود به همین دلیل مردم برای شکل دهی آینده سیاسی در صحنه انتخابات حضور پیدا می کنند در واقع در این شرایط حساس مردم با حضور خود سرنوشت کشور را رقم می زنند دولت 8 ساله روحانی عملکرد خوبی نداشت و بعد از انقلاب ضعیف ترین و منفعل ترین دولت را در زمان دولت تدبیر و امید تجربه کردیم، دولتی که تورمی و فاصله طبقاتی ای را رقم زد که در 70 سال گذشته بی سابقه بوده است.

رییس تبلیغات اسلامی گرمی با بیان اینکه قانون اساسی دو مرتبه توسط مردم و در فرآیند رأی گیری تأیید شده است، تصریح کرد: هدف دشمن در این مقطع، ناامید کردن مردم از انتخابا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترویج ناامیدی در آستانه انتخابات سناریوی تکراری دشمنان انقلاب

ترویج ناامیدی در آستانه انتخابات سناریوی تکراری دشمنان انقلاب