مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 09:552021-06-17پزشكي

افزایش موارد بستری کرونایی در بوشهر/ وضعیت در 5 شهرستان قرمز شد


رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از افزایش موارد موارد فوتی و بستری کرونایی در استان خبر داد و گفت: وضعیت کرونایی پنج شهرستان قرمز شده است.

- سعید کشمیری در گفت وگو با در استان بوشهر با اشاره به افزایش آمار بستری و فوتی استان بوشهر اضافه کرد: انتظار می رود مردم در این ایام انتخابات فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کرده و استفاده از ماسک را فراموش نکنند.

وی با بیان اینکه شهرستان دیلم در وضعیت زرد است، افزود: شهرستان های دشتستان، تنگستان، دشتی، کنگان و عسلویه در وضعیت قرمز و شهرستان های گناوه، بوشهر، دیر و جم در وضعیت نارنجی هستند.

فوت 2 بیمار کشمیری ادامه داد: طی شبانه روز گذشته 68 بیمار جدید در بخش های کرونایی بیمارستان های استان بوشهر بستری شده و 50 بیمار نیز با حال خوب از این بخش ها ترخیص شدند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر 347 بیمار در بخش های کرونایی بیمارستان های استان بوشهر بستری هستند که 37 نفر تحت مراقبت ویژه بوده و 20 نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به فوت دو بیمار کرونایی طی شبانه روز گذشته افزود: تعداد کل جانباختگان تاکنون 47 هزار و 924 نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش موارد بستری کرونایی در بوشهر/ وضعیت در 5 شهرستان قرمز شد

افزایش موارد بستری کرونایی در بوشهر/ وضعیت در 5 شهرستان قرمز شد