مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 10:302021-06-17فرهنگي

نمایش نسخه جدید فیلم «دیوید لینچ» در جشنواره ونیز


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از هالیوود ریپورتر، در فیلم تل ماسه به کارگردانی دنیس ویلنوو که در بخش غیررقابتی جشنواره فیلم ونیز به نمایش گذاشته خواهد شد، - بازسازی فیلم کلاسیک علمی تخیلی تل ماسه اولین نمایش جهانی خود را در هفتاد و هشتمین جشنواره فیلم ونیز تجربه خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از هالیوود ریپورتر، در فیلم تل ماسه به کارگردانی دنیس ویلنوو که در بخش غیررقابتی جشنواره فیلم ونیز به نمایش گذاشته خواهد شد، تیموتی شالامی، ربکا فرگوسن، اسکار ایزاک، خاویر باردم و جاش برولین از جمله بازیگران اصلی هستند.

رمان معروف نوشته فرانک هاربرت درباره جنگ برای کنترل یک سیاره در سال 1984 توسط دیوید لینچ اقتباس سینمایی شد و در سال 2000 نیز یک سریال تلویزیونی بر اساس آن ساخته شد.

حالا دنیس ویلنوو کارگردان کانادایی فیلم جدید تل ماسه را با نگارش فیلمنامه ای اقتباسی با همکاری اریک راث ساخته است.

داستان این فیلم درباره مرد جوان و مستعدی است که برای نجات آینده خانواده و مردم باید سفری به خطرناک ترین سیاره در جهان هستی داشته باشد.

اکران فیلم جدید تل ماسه تاکنون چندین بار به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد و این فیلم قرار است در آمریکا همزمان در سینما و سامانه نمایش آنلاین HBO Max به نمایش گذاشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش نسخه جدید فیلم «دیوید لینچ» در جشنواره ونیز

نمایش نسخه جدید فیلم «دیوید لینچ» در جشنواره ونیز