مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 11:052021-06-17اقتصادي

بیمارستان 96 تخت خوابی آذرشهر به بهره برداری رسید


بیمارستان 96 تخت خوابی آذرشهر با زیربنای 8500 مترمربع پیش از ظهر امروز (پنج شنبه) با فرمان رییس جمهور از طریق ویدئو کنفرانس به بهره برداری رسید.

- ایسنا/آذربایجان شرقی بیمارستان 96 تخت خوابی آذرشهر با زیربنای 8500 مترمربع پیش از ظهر امروز (پنج شنبه) با فرمان رییس جمهور از طریق ویدئو کنفرانس به بهره برداری رسید.

برای ساخت این بیمارستان که عملیات اجرایی آن از سال 89 شروع شده بود، 200 میلیارد تومان و برای تجهیز آن 100 میلیارد تومان هزینه شده است.

رییس جمهور قبل از صدور دستور افتتاح این بیمارستان که همزمان با افتتاح 1027 تخت بیمارستانی در کشور انجام گرفت، با بیان این که مردم آذربایجان در تمام مقاطع اعم از انقلاب مشروطه، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس همیشه نقش و سهم بسیار زیادی را بر دوش داشته اند، گفت: اگر بهمن 56 در تبریز و حرکت مردم و قیام مردم تبریز نبود، معلوم نبود مسیر انقلاب چگونه بود.

حجت الاسلام حسن روحانی گفت: این که افتتاح ها درحوزه سلامت در مناطق مرزی یا در مراکز محروم کشور در این هشت سال، بیش از مراکز برخوردار یا مرکزیت کشور بوده به معنای عدالت در بخش سلامت است که برای همه ما حائز اهمیت است.

وی با ابراز امیدواری به این که مردم کشور هیچ وقت نیاز به تخت بیمارستانی نداشته باشند، گفت: ما باید همیشه آماده باشیم که در صورت لزوم به مردم ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان 96 تخت خوابی آذرشهر به بهره برداری رسید

بیمارستان 96 تخت خوابی آذرشهر به بهره برداری رسید