مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 11:052021-06-17سياسي

حضور در انتخابات پشتیبانی از اهداف انقلاب است/ خراسان جنوبی مهیای خلق حماسه سیاسی


استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه استان مهیای خلق انتخاباتی در کمال امنیت و سلامت است، گفت: حضور در انتخابات پشتیبانی از اهداف انقلاب است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازنیز شرایط لازم برای حفظ سلامتی مردم تأمین شده است.

وی تأکید کرد: ما وظیفه خود را به عنوان مجریان انتخابات انجام داده ایم و آمادگی لازم را داریم تا وارد جریان اخذ رأی بشویم.

استاندار خراسان جنوبی اظهار داشت: در کنار همه این تلاش ها، در جریان برگزاری انتخابات، موضوع مهم، مشارکت مردم برای رأی دادن است.

ملانوری ادامه داد: مردم ما دراین انتخابات هم یک بار دیگر ثابت می کنند که همچنان پشتیبان انقلابی هستند که با دست خود و با رهبری های امام راحل (ره) به ثمر رسانده اند و با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) استمرار پیدا کرده است.

وی با اشاره به اینکه انتخابات، نشانه حمایت مردم از نظام است، گفت: از همه مردم دعوت می کنیم که در این انتخابات، حضور پیدا کنند تا حماسه سیاسی دیگری خلق نمایند.

استاندار خراسان جنوبی اظهار داشت: حضور مردم در انتخابات، باعث ناامیدی دشمنان از تلاش هایی می شود که برای دلسرد کردن مردم از نظام کرده اند.

ملانوری ادامه داد: امید همه ملت های آزادیخواه جهان به انقلابی است که در ایران اسلامی شکل گرفته و این انقلاب با مشارکت مردم در همه صحنه ها به ویژه انتخابات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور در انتخابات پشتیبانی از اهداف انقلاب است/ خراسان جنوبی مهیای خلق حماسه سیاسی

حضور در انتخابات پشتیبانی از اهداف انقلاب است/ خراسان جنوبی مهیای خلق حماسه سیاسی