مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 02:252021-06-17سياسي

استفاده از ماسک برای رای دهندگان الزامی است


فرماندار بن در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی در زمان رای گیری در روز انتخابات، گفت: مایع ضدعفونی کننده دست و سطوح برای عوامل اجرایی و خدماتی حاضر در شعب در نظر گرفته شده است، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری فرماندار بن در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی در زمان رای گیری در روز انتخابات، گفت: مایع ضدعفونی کننده دست و سطوح برای عوامل اجرایی و خدماتی حاضر در شعب در نظر گرفته شده است، تمامی عوامل حاضر در شعب شهرستان بن ملزم به استفاده از ماسک هستند، همچنین استفاده از ماسک برای رای دهندگان نیز اجباری است.

کیانوش نادری در گفت وگو با ایسنا در خصوص فرآیند برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان بن، اظهار کرد: در این شهرستان 27 شعبه برای اخذ آرای مردم در نظر گرفته شده است که از این تعداد دو شعبه سیار و مابقی به صورت ثابت فعالیت خواهند داشت.

فرماندار بن افزود: عوامل اجرایی در نظر گرفته شده برای برگزاری انتخابات در شهرستان بن از جمله هیات های نظارت، بازرسی، خدماتی، اعضای شعب، امنیتی و انتظامی حدود 600 نفر است.

وی ادامه داد: هماهنگی های موردنیاز برای جلوگیری از قطعی برق در زمان برگزاری انتخابات در شهرستان بن با اداره برق صورت گرفته است، همچنین در صورت بروز حادثه پیش بینی نشد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ماسک برای رای دهندگان الزامی است

استفاده از ماسک برای رای دهندگان الزامی است