مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 03:502021-06-18سياسي

حضور امروز مردم پای صندوق های رأی ادامه مسیر نورانی شهدا است


نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: حضور امروز مردم پای صندوق های رأی ادامه مسیر نورانی شهدا است.

- ایسنا/لرستان نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: حضور امروز مردم پای صندوق های رأی ادامه مسیر نورانی شهدا است.

حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی امروز 28 خردادماه با حضور در مدرسه توحید و ریختن رأی خود به صندوق، اظهار کرد: جمهوری اسلامی برای رسیدن به جایگاه کنونی، شهدای بسیاری را تقدیم کرده و حضور امروز مردم پای صندوق های رأی ادامه مسیر نورانی شهدا است.

وی تصریح کرد: ملت مبارز و مجاهد ایران از زمان مشروطه تاکنون برای چنین روزی که صاحب رأی باشند و از روی اراده انتخابات کنند مجاهدت کردند که در این مسیر شهدایی تقدیم شد و افرادی زیادی شکنجه، تبعید و زندانی شدند.

امام جمعه خرم آباد خاطرنشان کرد: امروز جشن ملی ایرانیان است چراکه می توانیم با اراده و اختیار خود منتخبان را انتخاب کنیم از این روز از مردم نجیب لرستان تقاضا می شود به این عمل صالح و خیر اقدام کنند و هرچه زودتر پای صندوق ها حاضر شوند.

شاهرخی اضافه کرد: اگر شهدا اکنون میان ما بودند در این صفوف حضور داشتند که این مهم به این معنا است اگرچه مردم ممکن است نسبت به عملکرد برخی مسئولان ناراضی باشند ولی همین نارضایتی را هم پای صندوق های اع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور امروز مردم پای صندوق های رأی ادامه مسیر نورانی شهدا است

حضور امروز مردم پای صندوق های رأی ادامه مسیر نورانی شهدا است