مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 04:252021-06-18سياسي

امیدوارم سختی های مردم به پایان برسد/ مشارکت چشمگیر است


حضور گسترده مردم در انتخابات این امیدواری را ایجاد می کند که مشکلات مردم در دولت آینده به پایان برسد.

- ، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی، دقایقی پیش برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا وارد شعبه 563 مشهد واقع در حرم مطهر رضوی شد.

وی در رابطه با برنامه های خود در صورت انتخاب، اظهار کرد: 213 پروژه تعریف کردیم که هدف آنها کاهش تورم، بهبود وضعیت معیشت و رفع مشکلات است.

این نامزد ریاست جمهوری اضافه کرد: مذاکرات تصمیم نظام است و آن را به نتیجه می رسانیم، نتیجه ای که حقوق مردم در برجام را احیا کند.

قاضی زاده هاشمی با اشاره به تأخیر در آغاز رأی گیری، گفت: مردم گله مند بودند که با تأخیر فرایند رأی گیری آغاز شده است، درست نیست که مردم زیر آفتاب بمانند و صف ها طولانی ایجاد شود.

وی بیان کرد: امیدوارم وزارت کشور با سرعت و دقت کارش را به موقع انجام دهد که مردم اذیت نشوند، سلامت مردم خیلی مهم هست، با این شور و هیجانی که به وجود آمده و مردم از صبح آمدند، امیدواریم شاهد مشارکت قوی باشیم.

وی متذکر شد: اینکه کار دچار اختلالات فنی بشود، قابل پذیرش نیست، امیدواریم شاهد مشارکت بالای مردم باشیم و به انتخاب رییس جمهوری کارآمد با پشتوانه بالا منجر شود؛ رییس جمهوری که پشتوانه مردمی با رأی بالا داشته باشد، اقتدار بیشتری برای پیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدوارم سختی های مردم به پایان برسد/ مشارکت چشمگیر است

امیدوارم سختی های مردم به پایان برسد/ مشارکت چشمگیر است