مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 05:452021-06-18سياسي

برگزاری انتخابات الکترونیکی در 115بیرجند/شعبه سیار در بیمارستانها


فرماندار بیرجند با اشاره به برپایی 230 شعبه اخذ رای در شهرستان گفت: انتخابات شورای شهر در 115 شعبه شهر بیرجند به صورت الکترونیکی برگزار می شود.

- علی ناصری در گفتگو با مهر ، با بیان اینکه انتخابات شورای شهر بیرجند به صورت تمام الکترونیک برگزار می شود، اظهارداشت: انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا امروز جمعه 28 خرداد در شهر بیرجند و 153 روستای این شهرستان برگزار می شود.

وی بیان داشت: در راستای حفظ سلامتی مردم تعداد شعب اخذ رای این شهرستان از 205 شعبه به 230 شعبه افزایش یافته و فایل های آموزشی نحوه رای الکترونیک توسط صدا و سیما و رسانه ها برای مردم به آموزش گذاشته شده است.

ناصری با بیان اینکه در شهرستان بیرجند 230 شعبه اخذ رای انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا دایر شده است، افزود: از این تعداد 115 شعبه مربوط به شهر بیرجند و 115 شعبه برای نقاط روستایی شهرستان در نظر گرفته شده است.

رییس ستاد انتخابات شهرستان بیرجند با اشاره به حضور پررنگ و مشارکت بالای 70 درصدی مردم در انتخابات های گذشته، بیان داشت: بر اساس پیش بینی ها در شهرستان بیرجند 200 هزار نفر افراد واجد شرایط رای داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری انتخابات الکترونیکی در 115بیرجند/شعبه سیار در بیمارستانها

برگزاری انتخابات الکترونیکی در 115بیرجند/شعبه سیار در بیمارستانها