مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 06:152021-06-18سياسي

مجاری فساد باید خشکانده شوند/ مدیران انقلابی مشکلات را حل می کنند


نایب رییس اسبق شورای شهر تهران با بیان اینکه باید عزم جدی برای مبارزه فساد در بین مسؤلان وجود داشته باشد، گفت: باید مسؤلان واقعاً با یک اراده جدی مجاری فساد را ببندند.

- خبرنگار مهر ، مرتضی طلایی عضو پیشین شورای شهر تهران با حضور در مسجدالنبی نارمک و پیش از انداختن رأی خود به صندوق، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه باید عزم جدی برای مبارزه فساد در بین مسؤلان وجود داشته باشد، گفت: باید مسؤلان واقعاً با یک اراده جدی مجاری فساد را ببندند.

وی افزود: خوشبختانه موقعیت های برخورد با فساد در ساختار کشور وجود دارد، اما باید مجاری آن خشکانده شود.

عضو پیشین شورای شهر تهران ادامه داد: اینکه گفته می شود آب را باید از سرچشمه مسیرش عوض کرد، همین است، اگر مجاری فساد و رانت خواری بسته شود، بسیاری از مفاسد از بین می رود، این هم مشروط به این است که خودمان را از جناح بازی، طایفه بازی، آقازادگی ها و.

خلاص کنیم.

طلایی با تاکید بر اینکه باید مجاری فساد در کشور خشک شود، اضافه کرد: اما زمانی که قرار است در کنار هر مسئول، داماد و پسرهای او قرار گیرند، این وضع را شاهد خواهیم بود.

وی تصریح کرد: یکی از نشانه هایی که یک مسئول سلامت اداری دارد، این است که نسبت او با اطرافیانش را باید بررسی کنیم، اگر از اطرافیانش در امور استفاده نمی کند، نشانه سلامت اقتصاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجاری فساد باید خشکانده شوند/ مدیران انقلابی مشکلات را حل می کنند

مجاری فساد باید خشکانده شوند/ مدیران انقلابی مشکلات را حل می کنند