مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 07:202021-06-18سياسي

مشکل عدم شناسایی رمز برخی از کارت های ناظر در همدان حل شد


دبیر کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان همدان گفت: مشکل ابتدای رأی گیری این بود که رمز برخی از کارت های ناظر در شهرهای همدان و تویسرکان توسط دستگاه شناسایی نمی شد که این مشکلات را رصد و حل کردیم.

- /انتخابات 1400/دبیر کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات همدان: مشکل عدم شناسایی رمز برخی از کارت های ناظر در همدان حل شد ایسنا/همدان دبیر کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان همدان گفت: مشکل ابتدای رأی گیری این بود که رمز برخی از کارت های ناظر در شهرهای همدان و تویسرکان توسط دستگاه شناسایی نمی شد که این مشکلات را رصد و حل کردیم.

محمدحسن میرزایی جمعه 28 خردادماه در جلسه کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان همدان، اظهار کرد: 1437 شعبه اخذ رأی در استان داریم که در تمامی شعب اخذ رأی دستگاه احراز هویت داریم و 1567 دستگاه برای استان درنظر گرفتیم.

دبیر کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان همدان تصریح کرد: برای شعب نیمه مکانیزه(غیر از شهر همدان) 8 درصد و برای شعب تمام الکترونیک همدان 15 درصد دستگاه پشتیبان تدارک دیدیم.

وی با بیان اینکه 212 شعبه اخذ رأی در شهر همدان در نظر گرفتیم، مطرح کرد: 710 صندوق الکترونیکی در استان داریم و برای هر شعبه 2 تا 5 صندوق بنابر مقتضیات شعبه درنظر گرفتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل عدم شناسایی رمز برخی از کارت های ناظر در همدان حل شد

مشکل عدم شناسایی رمز برخی از کارت های ناظر در همدان حل شد