مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 09:152021-06-18سياسي

حفاظت 4682 نفر نیروی نظامی و انتظامی از صندوق های اخذ رای


همدان _ دبیر کمیته امنیت ستاد انتخابات استان همدان گفت: 4 هزار و 682 نفر از نیروهای نظامی و انتظامی وظیفه حفاظت از صندوق های آرای مردم را برعهده دارند.

- ، مهدی اخوان جمعه 28 خردادماه در کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان همدان اظهار کرد: در شرایط حساس داخلی و بین المللی بر اهمیت این دوره از انتخابات افزوده است.

وی با بیان اینکه از ابتدای اسفندماه گذشته ستاد امنیت انتخابات موازی با ستاد انتخابات استان تشکیل شد و در این رابطه شاهد تعامل و هماهنگی با نهادهای انتظامی هستیم، حدود 4 هزار و 682 نفر از نیروهای نظامی و انتظامی وظیفه حفاظت از صندوق های آرای مردم را برعهده دارند.

دبیر کمیته امنیت ستاد انتخابات استان همدان گفت: مسئول حفاظت از صندوق ها بر عهده نیروی انتظامی است و از کمک نیروهای سپاه و بسیج نیز برای ایجاد امنیت و آرامش در سراسر استان استفاده کرده ایم.

اخوان با اشاره به امنیت مطلوب استان همدان، افزود: خوشبختانه استان همدان استان امنی است و از ابتدای رأی گیری هیچ گونه مشکل امنیتی نداشته ایم.

وی با بیان اینکه در بحث فضای مجازی پلیس فتا نظارت کامل بر فضای روانی دارد، ادامه داد: مسئولان قضایی و پلیس فتا بر عملکرد فضای مجازی و ارشاد در آن نیاز دارند و تاکنون مشکلی در سطح استان نداشته ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفاظت 4682 نفر نیروی نظامی و انتظامی از صندوق های اخذ رای

حفاظت 4682 نفر نیروی نظامی و انتظامی از صندوق های اخذ رای