مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 10:102021-06-18سياسي

مبارزه با فساد اولویت رییس جمهور منتخب باشد


امام جمعه رشت با بیان اینکه مبارزه با فساد به ویژه فساد اداری باید در رأس برنامه های رییس جمهور منتخب باشد، گفت: رییس جمهور منتخب باید مدیران ناکارآمد و ناصالح را عزل کند و مدیران جهادی و دست پاک را به تصدی امور بگمارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، آیت الله رسول فلاحتی امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان رشت با اشاره به فرارسیدن هفته قوه قضاییه از یکم تا هفتم تیرماه، اظهار کرد: این هفته را تبریک به تمام کارکنان دستگاه قضا می گویم و شهادت شهید بهشتی را تسلیت عرض می کنم.

وی یکی از اقدامات بزرگ دستگاه قضا را خشکاندن ریشه فساد در نظام اسلامی برشمرد و گفت: امیدوارم با طرح و برنامه هایی که دستگاه قضا اجرا می کند این امر محقق شود.

امام جمعه رشت به بداخلاقی انتخاباتی بعضی از کاندیداها اشاره کرد و افزود: نامزدهای انتخابات به ویژه شوراهای شهر و روستا باید سعه صدر داشته باشند و متانت خود را حفظ کنند.

فلاحتی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه برنده انتخابات ملت است بیان کرد: همه باید از گفتارهای تفرقه انگیز اجتناب کنند ضمن اینکه رییس جمهور منتخب باید خود را رییس جمهور تمام ملت بداند.

وی به شاخصه های رییس جمهور منتخب اشاره کرد و گفت: رییس جمهور منتخب باید موافقان و مخالفان خود را یکی ببیند، رییس جم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبارزه با فساد اولویت رییس جمهور منتخب باشد

مبارزه با فساد اولویت رییس جمهور منتخب باشد