مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 10:552021-06-18سياسي

انتقاد رییس هیئت عالی نظارت بر انتخابات از کمبود تعرفه رأی


رییس هیئت عالی نظارت بر انتخابات ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا گیلان با اشاره به اثرگذاری انتخابات شوراها در میزان مشارکت مردمی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، خلیل بهروزی فر امروز در جمع خبرنگاران با انتقاد از کمبود تعرفه رأی انتخابات شوراها، اظهار کرد: علیرغم تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر تأمین تعرفه کافی، متأسفانه تعرفه تعبیه شده برای انتخابات شوراهای شهر و روستا در گیلان کم است.

وی با اشاره به اینکه کاهش تعرفه انتخابات در مشارکت حداکثری مؤثر است، افزود: پایان تعرفه انتخابات شوراها رغبت مردم را برای حضور در انتخابات مهم تر ریاست جمهوری را کم می کند.

رییس هیئت عالی نظارت بر انتخابات ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا گیلان با اشاره به اظهارنظر بی جا برخی از مجریان شعبات در روند انتخابات گیلان، گفت: اظهارنظر بی جا و سؤال کردن از مردم اینکه در کدام انتخابات شرکت می کنند ممنوع بوده و از سوی ناظران پ مجریان نباید انجام شود.

نماینده مردم همچنین از عدم تعبیه صندوق های سنتی انتخابات در شوراهای شهر رشت انتقاد کرد و افزود: مجریان انتخابات باید علاوه بر برگزار کردن انتخابات به صورت الکترونیکی، صندوق های سنتی را نیز تعبیه کنند تا اگر به هر دلیلی این دستگاه ها قادر به برگزاری انتخابات نبودند، فرآی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد رییس هیئت عالی نظارت بر انتخابات از کمبود تعرفه رأی

انتقاد رییس هیئت عالی نظارت بر انتخابات از کمبود تعرفه رأی