مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 12:052021-06-18سياسي

حضور مردم در انتخابات چشم گیر است


همدان_نماینده ولی فقیه در همدان گفت:مردم در انتخابات حضور حداکثری داشته باشند،دولت هر چه قدر پشتوانه مردمی قوی تری داشته باشد بهتر می تواند مطالبات مردم را پاسخ دهد.

- ، آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی در دیدار از ستاد انتخابات استان همدان اظهار کرد: از ستاد انتخابات و استاندار محترم بابت روند خوب انتخابات تشکر می کنم، روند کارها به خوبی پیش می رود و مشکل خاصی وجود ندارد و حضور مردم در بعضی از شعبه هایی که حضور داشتم چشمگیر بود.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به اینکه نوع انعکاس اخبار اصحاب رسانه می تواند مردم را تشویق به حضور بیشتر کند، ادامه داد: حضور مردم در صحنه انتخابات از جنس کار شهید سلیمانی است.

شعبانی موثقی با بیان اینکه شهروندی که رأی می دهد در تقویت امنیت و قدرت دیپلماسی یک قدم بر می دارد و باز دارندگی کشور ما را بالا می برد، افزود: اگر مردم آرای بیشتری داشته باشند دولت بیشتر احساس مسئولیت می کند و هر چه قدر پشتوانه مردمی قوی تری داشته باشد بهتر می تواند مطالبات مردم را پاسخ دهد.

وی رأی ندادن را راه حل ندانست و گفت: بنابراین امیدواریم مردم در انتخابات حضور حداکثری داشته باشند، البته ممکن است بعضی از مردم رأی ندهند ولی رأی ندادن مردم ارتباطی به رسانه های دشمن ندارد، غالب مردم در آمارها و رصدها به دلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور مردم در انتخابات چشم گیر است

حضور مردم در انتخابات چشم گیر است