مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 14:452021-06-18سياسي

حضوری «آرام» و یک «توییت» معنادار؛ روایت جماران از حضور خاتمی در انتخابات 1400


سید محمد خاتمی امروز مجددا به جماران رفت تا باز با تک رأی خود از سنگر آخر بازمانده از «جمهوریت» یعنی «صندوق رأی» دفاع کند؛ حتی اگر پیش بینی ها مشارکت بالایی را ارزیابی نکند و حتی اگر کسی پیروزی تحول خواهان را در دسترس نیابد.

- سید محمد خاتمی امروز مجددا به جماران رفت تا باز با تک رأی خود از سنگر آخر بازمانده از جمهوریت یعنی صندوق رأی دفاع کند؛ حتی اگر پیش بینی ها مشارکت بالایی را ارزیابی نکند و حتی اگر کسی پیروزی تحول خواهان را در دسترس نیابد.

تک رأیی که بیش از انتخابات 92 و 94 و 96، شبیه تک رأیِ دماوند در اسفند سرد 1390 بود که خاتمی علی رغم مخالفت های فراوان برای افق گشایی در سیاستِ قفلِ بعد از 1388 آن را به صندوق انداخت.

پایگاه خبری جماران: شاید بعد از رأی پر سر و صدای سید محمد خاتمی در انتخابات مجلس نهم، امروز انداختن رأی رییس دولت اصلاحات به صندوق انتخاب هشتمین رییس جمهور را باید جنجالی ترین رأی او دانست، هرچند خود خاتمی کاملا آرام بود و خنده اش پشت دو ماسکی که بر چهره داشت، پنهان شده بود! سید محمد خاتمی ساعت ده و نیم صبح امروز 28 خرداد 1400 از خانه اش که در چند قدمی حسینیه جماران و بیت امام خمینی (ره) است، به پای صندوق سیار مستقر در این حسینیه رفت و رأی خود را به صندوق انداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضوری «آرام» و یک «توییت» معنادار؛ روایت جماران از حضور خاتمی در انتخابات 1400

حضوری «آرام» و یک «توییت» معنادار؛ روایت جماران از حضور خاتمی در انتخابات 1400