مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 15:352021-06-18سياسي

تخلفات انتخاباتی تأثیرگذاری در اسدآباد نداشتیم


خوشبختانه از صبح امروز انتخابات تاکنون موارد تخلف تأثیرگذاری در شهرستان وجود نداشته و روند انتخابات با اشرافیت لازم به نحو مطلوبی در شهرستان در حال اجراست.

- ایسنا/همدان فرماندار شهرستان اسدآباد گفت: خوشبختانه از صبح امروز انتخابات تاکنون موارد تخلف تأثیرگذاری در شهرستان وجود نداشته و روند انتخابات با اشرافیت لازم به نحو مطلوبی در شهرستان در حال اجراست.

سعید کتابی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: طی رصدها و بازدیدها از شعبه های انتخاباتی تاکنون مشکل خاصی در رابطه با انتخابات نداشته ایم و مشارکت مردم اسدآباد در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی قابل قبول است.

وی با بیان اینکه کلیه پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی ستاد کرونا در شعبه های اخذ رأی سطح شهرستان در حال اجراست، تصریح کرد: برای رعایت پروتکل های بهداشتی با تهیه ماسک رایگان توسط ناحیه سپاه مقاومت اسدآباد و فرمانداری بین رأی دهندگانی که فاقد ماسک بودند، توزیع ماسک رایگان انجام گرفته است.

کتابی در ادامه با اشاره به برگزاری نیمه الکترونیک انتخابات شهرستان خاطرنشان کرد: خوشبختانه تاکنون در رابطه با دستگاه های احراز هویت شهرستان هیچ گونه مشکل و یا خرابی نداشته ایم و روند انتخابات به نحو مطلوبی با همکاری 3000 نفر از عوامل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخلفات انتخاباتی تأثیرگذاری در اسدآباد نداشتیم

تخلفات انتخاباتی تأثیرگذاری در اسدآباد نداشتیم