مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 18:152021-06-18سياسي

امروز روز یأس و ناامیدی دشمن است


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: با وجود تلاش دشمنان برای دلسرد کردن مردم برای حضور پای صندوق های رأی امروز روزی است که دشمنان مأیوس شدند.

- کرج - مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: با وجود تلاش دشمنان برای دلسرد کردن مردم برای حضور پای صندوق های رأی امروز روزی است که دشمنان مأیوس شدند.

حجت الاسلام والمسلمین علیمراد یوسفی در حاشیه بازدید از تعدادی از شعب اخذ رأی در استان البرز اظهار کرد: همانطور که گزارش ها کاملاً گویا و شفاف است، امروز هم به فضل خدا یوم الله خواهد شد.

وی با اشاره با وجود تلاش دشمنان برای دلسرد کردن مردم برای حضور پای صندوق های رأی، بیان کرد: بر این اساس مشاهده می کنیم، حضور مردم در انتخابات 1400 موج می زند و آگاهی، بصیرت و ولایتمداری مردم کاملاً گویا و شفاف است و مردم حضور پرشور دارند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز تصریح کرد: مردم با توجه به محدودیت زمانی ساعت رأی را به آخر وقت موکول نکنند تا بتوانند هر چه زودتر به این تکلیف عمل کنند.

وی با بیان اینکه امروز روزی است که دشمنان مأیوس شدند، خاطرنشان کرد: به فضل الهی این چند ساعتی که مردم حضور پیدا می کنند تا چند سال پشتوانه کشور و نظام خواهد شد و به فض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز روز یأس و ناامیدی دشمن است

امروز روز یأس و ناامیدی دشمن است