مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 08:202021-06-19بين الملل

جمهوریخواهان آمریکا پوتین را بیشتر از بایدن دوست دارند


بر اساس نتایج دو نظرسنجی، ولادیمیر پوتین در میان جمهوریخواهان آمریکا به رغم تنشهای عمیق میان روسیه و آمریکا از محبوبیت بیشتری نسبت به جو بایدن برخوردار است.

- بر اساس نتایج دو نظرسنجی، ولادیمیر پوتین در میان جمهوریخواهان آمریکا به رغم تنشهای عمیق میان روسیه و آمریکا از محبوبیت بیشتری نسبت به جو بایدن برخوردار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از دیلی میل، این نظرسنجی از آمریکایی ها در آستانه نشست آنها در شهر ژنو سوییس در ضمن بحث درباره این که رییس جمهور آمریکا چطور قرار است خواستار پاسخهایی در قبال مداخله روسیه در انتخابات آمریکا، حملات با باج افزار و پیگرد قضایی سیاستمداران مخالف از سوی مسکو شود انجام شد.

یک نظرسنجی اکونومیست/یوگاو از 1500 آمریکایی که نتایجش روز برگزاری نشست بایدن و پوتین منتشر شد دریافت که 18 درصد جمهوریخواهان دیدگاه مثبتی در قبال پوتین دارند در حالی که 17 درصد آنها همین دیدگاه را نسبت به رییس جمهور کشور خودشان داشتند.

همچنین این نظرسنجی دریافت که 64 درصد از جمهوریخواهان نظری منفی درباره پوتین دارند در حالی که 82 درصد از آنها نظرشان نسبت به بایدن منفی بود.

همچنین یک نظرسنجی دیگر انجام شده از سوی مورنینگ کانسالت/پلتیکو از تقریبا 2000 نفر نتایجی مشابه را کسب کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمهوریخواهان آمریکا پوتین را بیشتر از بایدن دوست دارند

جمهوریخواهان آمریکا پوتین را بیشتر از بایدن دوست دارند