مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 08:252021-06-19سياسي

پیروز انتخابات ملت ایران است/ هیچ چیز نتوانست بر عزم مردم فائق آید


پیروز بزرگ انتخابات دیروز، ملت ایران است که یکبار دیگر در برابر تبلیغات رسانه های مزدور دشمن قد برافراشت.

- حضرت آیت الله خامنه ای فرمودند: پیروز بزرگ انتخابات دیروز، ملت ایران است که یکبار دیگر در برابر تبلیغات رسانه های مزدور دشمن قد برافراشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل از، در پی حضور حماسی و شورانگیز ملت بزرگ ایران در انتخابات 28 خرداد، رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی پیروز بزرگ انتخابات را ملت ایران دانستند و با تأکید بر اینکه نه گلایه از دشواری معیشت، نه مخالف خوانی ها با انگیزه دلسرد کردن مردم و نه عواملی مانند تهدید بیماری فراگیر و برخی اختلال ها در آغاز ساعات اخذ رأی نتوانست بر عزم ملت فائق بیاید، خطاب به منتخبان مردم در مسئولیت والای ریاست جمهوری یا عضویت شوراها، گفتند: فرصت خدمت گزاری به کشور و ملت را قدر بدانید و انگیزه های خدایی را همواره مدّ نظر داشته باشید.

متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم ملت بزرگ و سربلند ایران! حضور حماسی و شورانگیز در انتخابات 28 خرداد، صفحه ی درخشان دیگری بر افتخارات شما افزود.

در میانه ی عواملی که هریک به گونه ای می توانست مشارکت در انتخابات را کم رنگ کند، مناظر چشم نوازِ اجتماعات شما در مراکز رأی گیری در سراسر کشور، نشانه آشکاری از عزم راسخ و دلِ امیدوار و دیده ی بیدار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیروز انتخابات ملت ایران است/ هیچ چیز نتوانست بر عزم مردم فائق آید

پیروز انتخابات ملت ایران است/ هیچ چیز نتوانست بر عزم مردم فائق آید