مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 15:502021-06-19سياسي

مشارکت 86 درصدی مردم دماوند در انتخابات/ منتخبان شورای اسلامی شهرهای دماوند مشخص شد


رییس هیات اجرایی انتخابات شهرستان دماوند از مشارکت 86 درصدی مردم شهرستان دماوند در انتخابات خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دماوند، مهدی حیدری رییس هیات اجرایی انتخابات شهرستان دماوند در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در شهرستان دماوند تعداد 148 شعبه اخذ رأی داشتیم.

وی افزود: با تعامل و هماهنگی هیأت های نظارت و اجرایی همچنین حضور گسترده مردم شهرستان دماوند، شاهد خلق حماسه ای دیگر در این شهرستان بودیم.

رییس هیات اجرایی انتخابات شهرستان دماوند بیان کرد: از میان افراد واجد الشرایط، 86 درصد از افراد با حضور در پای صندوق های شعب اخذ رأی شهرستان دماوند اقدام به انتخاب نامزدهای مورد نظر خود کردند.

منتخبان شورای اسلامی شهر های دماوند مشخص شدند به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دماوند، اسامی منتخبان شورای اسلامی شهرهای شهرستان دماوند پس از شمارش آرا مشخص و به شرح زیر اعلام شد.

منتخبان شورای اسلامی شهر دماوند حسین آرمودیان با 2 هزار و 945 رای، فاطمه مهرابی با 2 هزار و 148 رای، وحید رضایی با 2 هزار و 020 رای، مهناز اکبری با 2 هزار و 12 رای، شاهرخ حاجی با یک هزار و 935 رای به عنوان نفرات اصلی و ابوالفصل شعبانی با یک هزار و 926 رای، مجتبی صدیق دماوندی با یک هزار و 509 رای و مرتضی لاسمی با یک هزار و 570 رای به عنوان اعضای علی البدل در شهر دماوند معرفی شدند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت 86 درصدی مردم دماوند در انتخابات/ منتخبان شورای اسلامی شهرهای دماوند مشخص شد

مشارکت 86 درصدی مردم دماوند در انتخابات/ منتخبان شورای اسلامی شهرهای دماوند مشخص شد