مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 06:152021-06-20اقتصادي

حضور 75 شرکت از 12 استان کشور در نمایشگاه قطعات خودرو اصفهان


هفدهمین نمایشگاه تخصصی قطعات خودرو و صنایع وابسته اصفهان از یکم تیرماه و با حضور 75 شرکت از استان های مختلف کشور آغاز می شود.

- ایسنا/اصفهان هفدهمین نمایشگاه تخصصی قطعات خودرو و صنایع وابسته اصفهان از یکم تیرماه و با حضور 75 شرکت از استان های مختلف کشور آغاز می شود.

این نمایشگاه که تا چهارم تیرماه و به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان برپا خواهد بود، شرکت های فعال در زمینه تولید قطعات خودرو را گرد هم جمع خواهد کرد تا جدیدترین فعالیت ها و به روزترین پتانسیل های خود را در معرض بازدید متخصصان، کارشناسان و علاقه مندان به این حوزه قرار دهند.

در این دوره نمایشگاه، 75 شرکت از 12 استان اصفهان، فارس، تهران، البرز، قزوین، خوزستان، خراسان رضوی، مرکزی، آذربایجان شرقی، بوشهر، همدان و مازندران حضور خواهند داشت و دستاوردها و توانمندی های خود را در 9000 مترمربع فضای نمایشگاهی به نمایش خواهند گذاشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شرکت کنندگان در هفدهمین نمایشگاه تخصصی قطعات خودرو و صنایع وابسته اصفهان در زمینه قطعات و مجموعه های خودرو، قطعات موتور، اجرا و قطعات الکترونیک خودرو، ماشین آلات و تجهیزات قطعه سازی، تحقیقات و طراحی مهندسی، مواد اولیه و تجهیزات جانبی خودرو، بازرگانی و خدمات پس از فروش، لوازم تزیینی خودرو، تعمیر و نگه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 75 شرکت از 12 استان کشور در نمایشگاه قطعات خودرو اصفهان

حضور 75 شرکت از 12 استان کشور در نمایشگاه قطعات خودرو اصفهان