مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 06:152021-06-20اجتماعي

طرح پیوند سواد و زندگی در چهار شهرستان آذربایجان شرقی اجرا می شود


معاون سوادآموزی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: طرح پیوند سواد و زندگی با هدف پیوند سواد با مهارت ، در چهار مرکز یادگیری محلی آذربایجان شرقی در حال اجراست.

- ایسنا/آذربایجان شرقی معاون سوادآموزی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: طرح پیوند سواد و زندگی با هدف پیوند سواد با مهارت ، در چهار مرکز یادگیری محلی آذربایجان شرقی در حال اجراست.

اسفندیار صادقی در جمع خبرنگاران، با ارائه گزارشی از آخرین وضعیت اجرای طرح پیوند سواد و زندگی در آذربایجان شرقی، اظهار کرد: در راستای سند تحول بنیادین از ابتدای امسال طرح پیوند سواد و زندگی به عنوان بسته تحولی در حال اجراست.

وی بیان کرد: در قالب این طرح ضمن آموزش سواد تلاش می شود تا افراد کم سواد و بیسواد در حوزه مهارت های زندگی، حرفه ای و شغلی توانمند شوند.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: در قالب این طرح تلاش می شود تا سوادآموزان با آموزش و مهارت آموزی که در رشته های مختلف می بینند در قالب تعاونی های کوچک نسبت به تولید و فروش محصولات خود به عنوان مشاغل خرد و زود بازده اقدام کرده و کسب درآمد کنند.

صادقی افزود: در کشور این طرح در 120 مرکز یادگیری محلی در حال انجام است که سهم آذربایجان شرقی چهار مرکز است که مراکز یادگیری محلی ناحیه پنج تبریز ، ملکان ، اهر و شبستر مجری این طرح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح پیوند سواد و زندگی در چهار شهرستان آذربایجان شرقی اجرا می شود

طرح پیوند سواد و زندگی در چهار شهرستان آذربایجان شرقی اجرا می شود