مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 06:152021-06-20اجتماعي

روایتی از «عزیزتر از جان»


شهید مدافع حرم، ابوالفضل راه چمنی پس از هشت بار اعزام به جبهه ها و در 16 فرودین ماه 1395 بر اثر ترکش خمپاره در العیس جنوب غرب حلب به فیض شهادت نائل آمد.

- شهید مدافع حرم، ابوالفضل راه چمنی پس از هشت بار اعزام به جبهه ها و در 16 فرودین ماه 1395 بر اثر ترکش خمپاره در العیس جنوب غرب حلب به فیض شهادت نائل آمد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کتاب عزیزتراز جان زندگی نامه شهید مدافع حرم ابوالفضل راه چمنی به روایت مهناز ابویسانی(همسر) به قلم کبری خدابخش دهقی است که توسط نشر 27بعثت چاپ و منتشر شده است.

شهید ابوالفضل راه چمنی متولد 2 اسفند ماه سال 1364 در شهر ورامین استان تهران است، دوران کودکی و تحصیلات ابتدایی و متوسطه ابوالفضل در محله پارچین تهران سپری شد، هوش و استعداد ابوالفضل از همان دوران کودکی او را در زمره نخبگان قرار داده بود.

این امر علاوه بر فعالیت های گسترده فرهنگی و مذهبی در تمام دوران تحصیلی او نیز مشهود بود با این وجود شهید راه چمنی پس از اخذ مدرک دیپلم به سپاه پاسداران ملحق شد تا در لباس مقدس این نهاد به کشورش خدمت کند.

شهید ابوالفضل راه چمنی پس از ورود به سپاه پاسداران برای ادامه تحصیل رشته ریاضی را برگزید و علاوه بر کسب مدرک کارشناسی با معدل بالا، توانست در مسابقات المپیاد ریاضی استان تهران نیز مقاوم دوم استانی را کسب نماید و تمام اینها در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی از «عزیزتر از جان»

روایتی از «عزیزتر از جان»