مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 06:202021-06-20سياسي

انتخابات شوراهای اسلامی در دو شهر و 70 روستای آذربایجان شرقی برگزار نشد


دبیر ستاد انتخابات آذربایجان شرقی گفت: در دو شهر «سیس» و «کوزه کنان» شهرستان شبستر و حدود 70 روستای استان، انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی برگزار نشد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی دبیر ستاد انتخابات آذربایجان شرقی گفت: در دو شهر سیس و کوزه کنان شهرستان شبستر و حدود 70 روستای استان، انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی برگزار نشد.

مرتضی محمدزاده روز یکشنبه 30 خرداد در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: علت برگزار نشدن انتخابات شوراهای اسلامی در این شهرها و روستاها به حد نصاب نرسیدن تعداد داوطلبان ثبت نام کننده در موقع ثبت نام یا از حد نصاب افتادن تعداد داوطلبان ثبت نام کننده به خاطر انصراف تعدادی از داوطلبان پس از اتمام زمان ثبت نام است.

وی افزود: امور شورایی در شهرها و روستاهایی که در آن ها انتخابات برگزار نشد و فاقد شورا هستند، متوقف نمی شود.

وی ادامه داد: بر اساس قانون در روستاهای فاقد شورا، شورای بخش به عنوان جانشین شورای روستا و در شهرهای فاقد شورا نیز استاندار به عنوان جانشین شورای شهر، مسوولیت امور شورایی آن ها را بر عهده می گیرد.

محمدزاده اظهار کرد: داوطلبان شوراهای شهر و روستاهای استان که به فرآیند انتخابات معترض هستند، می توانند تا 2 روز بعد از اعلام نتایج انتخابات، شکایت خود را برای رسیدگی به هیات های اجرایی و نظارت ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات شوراهای اسلامی در دو شهر و 70 روستای آذربایجان شرقی برگزار نشد

انتخابات شوراهای اسلامی در دو شهر و 70 روستای آذربایجان شرقی برگزار نشد