مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 07:152021-06-20ورزشي

دو ورزشکار قمی در ترکیب تیم ملی قویترین مردان ایران به دوبی اعزام می شوند


دو ورزشکار قم همراه با تیم ملی قویترین مردان ایران راهی مسابقات کسب سهمیه حرفه ای های جهان در دوبی خواهند شد.

- ایسنا/قم دو ورزشکار قم همراه با تیم ملی قویترین مردان ایران راهی مسابقات کسب سهمیه حرفه ای های جهان در دوبی خواهند شد.

سعید آمده، رییس هیئت بدنسازی و پرورش اندام قم، در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: مجید براتی و حسین بهرامی دو ورزشکار شایسته استان قم در ترکیب تیم ملی قوی ترین مردان ایران به مسابقات انتخابی حرفه ای های دنیا که در دوبی برگزار می شود اعزام می شوند.

وی با اشاره به اینکه افرادی که بتوانند امتیازات لازم را بدست بیاوند می توانند در مسابقات قوی ترین و حرفه ای های دنیا رقابت کنند، اظهار کرد: این دو ورزشکار قهرمانی های کشور متعددی را تاکنون کسب کرده اند؛ اما باتوجه به شرایط و محدودیت های استان قم نباید انتظارات غیر حرفه ای داشته باشیم؛ اما با این حال به مدال آوری یکی از ورزشکاران امید داریم.

وی با بیان اینکه برای محل تمرین ورزشکاران پیگرهای متعددی انجام دادیم تا محلی برای تمرین ورزشکاران پیدا کنیم، ادامه داد: چون این افراد با وزنه های سنگین کار می کنند اماکن دولتی تمایلی برای در اختیار گذاشتن فضا ندارند؛ در حالیکه تعهد دادیم که اگر آسیبی به سالن ها وارد شود، خسرات آن را پرداخت می‎کنیم؛ اما باز هم حاضر به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو ورزشکار قمی در ترکیب تیم ملی قویترین مردان ایران به دوبی اعزام می شوند

دو ورزشکار قمی در ترکیب تیم ملی قویترین مردان ایران به دوبی اعزام می شوند