مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 09:052021-06-20فرهنگي

جزییاتی از جایزه «داستان ما و کرونا»


مهلت ارسال آثار به جایزه جهانی «داستان ما و کرونا» در حالی به پایان رسیده است که پس از بررسی اولیه از بین حدود 900 داستان، 200 اثر به مرحله اول داوری راه پیدا کردند.

- مهلت ارسال آثار به جایزه جهانی داستان ما و کرونا در حالی به پایان رسیده است که پس از بررسی اولیه از بین حدود 900 داستان، 200 اثر به مرحله اول داوری راه پیدا کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، با پایان یافتن مهلت ارسال اثر به جایزه جهانی داستان ما و کرونا ویژه داستان نویسان فارسی زبان، جزییات بیشتر آثار ارسالی از سوی دبیرخانه این جایزه اعلام شد.

بر اساس اعلام دبیرخانه این جایزه، علاقه مندان و داستان نویسان از کشورهای مختلف از جمله هندوستان، تاجیکستان، سوئد، ترکیه، پاکستان، افغانستان، فرانسه و ایران داستان خود را به جایزه جهانی داستان ما و کرونا ارسال کردند و از بین داستان های ارسالی 200 اثر پس از تطبیق با شرایط و چهارچوب های مندرج در فراخوانِ جایزه، جواز ورود به مرحله اول داوری را کسب کردند.

همچنین در بخش ویژه برای کادر درمان پس از بررسی های اولیه آثار ارسالی، 20 داستان توانستند به مرحله اول داوری راه پیدا کنند.

بنا بر اعلام، کم سن ترین فرد (طاها ملا احمدی) با 7 سال سن (پایه اول دبستان) و مسن ترین فرد با 100 سال سن در جایزه جهانی داستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییاتی از جایزه «داستان ما و کرونا»

جزییاتی از جایزه «داستان ما و کرونا»