مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 10:102021-06-20سياسي

جنبش استادی کشور پیشگام در دعوت از آیت الله رییسی بود/ هر استاد یک رسانه است


ستاد دانشگاهیان آیت الله سید ابراهیم رییسی در اصفهان به مناسبت پیروزی ایشان در انتخابات بیانیه ای صادر کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان ستاد استان اصفهان به مناسبت پیروزی ایشان در عرصه انتخابات بیانیه ای صادر کردند.

در ابتدای این بیانیه آمده است: برای اولین بار در تاریخ سیاسی ایران جنبش استادی کشور به مدیریت کانون دانشگاهیان ایران اسلامی، در زمستان گذشته مبتکر و پیشران دعوت از شخصیتی حوزی-دانشگاهی چون آیت الله دکتر رییسی برای حضور در عرصه انتخابات خطیر ریاست جمهوری شد.

در ادامه تصریح شده است: این حرکت فرخنده که بامشارکت گروه ها وجریانات حامی انقلاب در بهار امسال شکوفه داد، نیازمند آبیاری وپاسداری برای به ثمر نشستن در تابستان های آینده انقلاب است و این مهم برای استادان جز با حمایت علمی وعملی این دولت کریمه همراه نخواهد شد.

در این بیانیه اظهار شده است: اگر تا دیروز می گفتیم هراستاد یک ستاد، امروز باید بگوییم هراستاد یک رسانه؛ رسانه ای که هم منتقل کننده نظرات عالمانه وکارشناسانه دانشگاهیان در زمینه راهبردها و راهکارهای حل مشکلات پیش روست و هم انتقال دهنده زحمات وخدمات دولت جهادی به مردم است واز همه مهم تر خنثی کننده مکاید وترفندهای جریان رسانه ای زخم خورده لیبرال وغربگرا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنبش استادی کشور پیشگام در دعوت از آیت الله رییسی بود/ هر استاد یک رسانه است

جنبش استادی کشور پیشگام در دعوت از آیت الله رییسی بود/ هر استاد یک رسانه است