مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 15:552021-06-20سياسي

حضور مردم در انتخابات نشانه دلبستگی به نظام اسلامی است


نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، حضور مردم در پای صندوق های رای را نشانه عشق و دلبستگی آنان به اسلام و نظام اسلامی دانست.

- با بیان اینکه افتخار رییس جمهوری به خادمی مردم و نظام اسلامی است پست ها وجایگاه ها در نظام اسلامی ارزش شان به خدمت خالصانه و صادقانه است و رییس جمهور باید در قله این ارزش قرار داشته باشد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان، حضور مردم کشور در پای صندوق های رأی را نشانه عمق عشق و دلبستگی آنان به اسلام و نظام اسلامی دانست و افزود: علی رغم همه موانع و بنگاه های سخن پراکنی خارجی و برخی موانع داخلی در دلسرد کردن مردم و تلاش برای عدم شرکت مردم، باز هم ایرانیان در پرتو مسئولیت پذیری و زمان شناسی، با حضور خود موجب شگفتی جهانیان شدند.

آیت الله توکل، خدمت به مردم وفادار و متدین ایران را توفیق رحمانی توصیف کرد و افزود: مسئولان به ویژه رییس جمهور منتخب باید شاکر نعمت خدمت به عموم مردم باشند و در این عمل صالح شب و روز نشناسند و خدمت را عبادت و اطاعت خداوند سبحان بدانند.

استاد برجسته خارج فقه با تبریک انتخاب آیت الله رییسی، برنده اصلی انتخابات را مردم سرافراز ایران دانست و اظهار کرد: با انتخاب این شخصیت برجسته، فصل جدید خدمت رسانی خالصانه و رشد و تعالی بیش از پیش کشور فرا رسیده و امید می رود ایران اسل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور مردم در انتخابات نشانه دلبستگی به نظام اسلامی است

حضور مردم در انتخابات نشانه دلبستگی به نظام اسلامی است