مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 04:452021-06-21اجتماعي

کاهش نسبی دما در چهارمحال و بختیاری


مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: امروز شاهد کاهش نسبی دما در استان بودیم، دمای شهرکرد در خنک ترین ساعات امروز به 9 درجه سانتی گراد رسید.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: امروز شاهد کاهش نسبی دما در استان بودیم، دمای شهرکرد در خنک ترین ساعات امروز به 9 درجه سانتی گراد رسید.

مهران چراغپور درخصوص وضعیت جوی چهارمحال و بختیاری ،اظهار کرد: دمای شهرکرد در خنک ترین ساعات امروز به 9 درجه سانتی گراد رسیده و این شهر به عنوان خنک ترین نقطه استان و خنک ترین مرکز استان در کشور به ثبت رسید.

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری افزود: تا اواخر هفته آسمان استان صاف است و در ساعات عصرگاهی شاهد رشد ابر، وزش باد و همچنین غبار رقیق خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: در بعد از ظهر روزهای سه شنبه و چهارشنبه بر سرعت وزش باد افزوده خواهد شد و احتمال خیزش گرد و خاک دور از انتظار نیست.

مدیر کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: برای این هفته دمای هوا در استان روند کاهشی نسبی را با شیب ملایم تری پیش رو دارد، طی 24 ساعت گذشته لردگان در گرم ترین ساعت با 38 درجه سانتی گراد به عنوان گرم ترین ایستگاه به ثبت رسیده و در همان ساعت دمای هوای شهرکرد 35 درجه سانتی گراد بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش نسبی دما در چهارمحال و بختیاری

کاهش نسبی دما در چهارمحال و بختیاری