مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 07:402021-06-21ورزشي

میلیچ اولین خروجی تابستانی استقلال؟


مدافع کروات تیم استقلال تهران مشخصا دست کم در سال جاری دریافتی از استقلال نداشته و طبق نامه هایی به باشگاه هم هشدار داده بود که می تواند قراردادش را به صورت یکطرفه فسخ کند.

- مدیرعامل باشگاه استقلال تهران به طور قاطع با تمدید قرارداد هروویه میلیچ مخالفت کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، تیم استقلال تهران در آستانه بازگشت به مسابقات لیگ برتر مشکلات بزرگی اعم از وضعیت مالی و همینطور مدیریتی دارد.

باشگاه مدعی کسب عناوین قهرمانی در فصل جاری شاهد اتفاقاتی است که طی فصول اخیر هم تکرار شده بود و همین مسأله موجب شده تا برخی از اتفاقات قابل پیش بینی باشد.

یکی از دلایل کسب نتایج رو به رشد استقلال در فصل جاری حفظ اکثر بازیکنان فصل گذشته در پنجره نقل و انتقالات تابستانی بوده که تنها علی کریمی و روزبه چشمی به عنوان بازیکنان اصلی جدا شدند و سایر مهره ها با توافق روی مسائل مالی در پایتخت ماندنی شدند.

در حالیکه حفظ بازیکنان استقلال رابطه مستقیمی روی انجام تعهدات و پرداخت منظم دستمزدها دارد، اکنون پرداختی نامنظم به بازیکنان آنها را نسبت به عملکرد باشگاه معترض کرده است.

فرهاد مجیدی در صحبت های اخیرش اعلام کرد فرشید اسماعیلی و رشید مظاهری دو بازیکنی هستند که مانند سایر بازیکنان این تیم به دلیل عدم دریافت مطالبات خود به رویه باشگاه معترض هستن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میلیچ اولین خروجی تابستانی استقلال؟

میلیچ اولین خروجی تابستانی استقلال؟