مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 08:252021-06-21سياسي

ملت ایران پای آرمان های انقلاب اسلامی ایستاده است


مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: ملت ایران با حضور پرشور در انتخابات نشان دادند پای آرمان های نظام مقدس اسلامی و تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب ایستاده اند.

- ، حجت الاسلام ناصر شکریان امیری پیش ازظهر دوشنبه در گفتگو با اشاره به حماسه غرور آفرین 28 خرداد ملت بزرگ ایران، گفت: حماسه سیاسی و غرور آفرین ملت بزرگ ایران در پای صندوق های رأی بار دیگر شکست مفتضحانه ای را برای جریان استکبار و هم پیمانانش در منطقه و جهان رقم زد.

وی با تبریک فرا رسیدن ایام دهه کرامت و ولادت هشتمین اختر تابناک ولادت و امامت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) و با اشاره به فرا رسیدن یکم تیرماه چهل و یکمین سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی و با تقدیر از شور حماسه ملت بزرگ ایران در 28 خرداد، اظهار داشت: این حضور پرشور مردم بصیر و قهرمان ایران اسلامی در روز 28 خرداد و انتخاب اصلح، پاسخ روشنی به همه مستکبران عالم و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.

وی در ادامه با اشاره به حماسه غرور آفرین ملت بزرگ ایران اسلامی، افزود: ملت بزرگ و بصیر ایران اسلامی در حماسه 28 خرداد ثابت کردند که پای آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی و در تبعیت از فرامین رهبری معظم انقلاب همچنان ایستاده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملت ایران پای آرمان های انقلاب اسلامی ایستاده است

ملت ایران پای آرمان های انقلاب اسلامی ایستاده است